Тема заняття.
Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна).
Завдання заняття.
Методи:
— словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж тощо);
— наочні (демонстрація предметів, явищ, посібників тощо);
— практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, лабораторні досліди, екскурсія, похід тощо).
Терміни (в т. ч. додаткові до даної теми).
Міжпредметні зв’язки.
Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований).
Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.
Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, схеми, моделі, ТЗН, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми, література тощо.
Хід заняття (його структура)
/залежить від типу заняття, інших параметрів/
І. Вступна частина
– повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;
– актуалізація опорних знань;
– мотивація навчальної діяльності гуртківців.
ІІ. Основна частина
– висвітлення керівником матеріалу нової теми;
– оволодіння новими теоретичними знаннями, ознайомлення з термінами, способами практичних дій;
– залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота учнів;
– підведення гуртківців до узагальнень, висновків.
ІІІ. Заключна частина
– обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;
– загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;
– повідомлення завдань на наступне заняття;
– рекомендована література.