Загально-педагогічні:
- Пріоритет особистості учня в освітньому процесі.
- Врахування вікових та індивідуальних особливостей.
- Орієнтація на процес навчання.
- Створення емоційно-актуального фону.
- Дотримання педагогічного такту і культури мови.
- Спонукання пізнавальної активності гуртківців.
Дидактичні:
- Раціональне використання кожної хвилини.
- Раціональна єдність словесних, практичних і візуальних методів.
- Використання активних методів навчання.
- Зв’язки з вивченим раніше, набутим учнем досвідом.
- Формування вмінь самостійно здобувати та застосовувати знання.
- Індивідуалізація, диференціація, інтенсифікація заняття.
- Використання інтегрованих занять.
- Використання сценарних занять.
- Заохочення учнів до вибору способу діяльності.
- Рефлексія гуртківців наприкінці заняття.
Психологічні:
- Врахування психологічних особливостей кожного учня.
- Сприяння нормальному психологічному стану, стійкому настрою учнів.
- Розумна вимогливість і доброзичливість педагога.
- Психологічна етика і психологічний такт.
Гігієнічні:
- Дотримання нормального температурного режиму, провітрювання.
- Дотримання норм освітлення приміщення.
- Відповідність меблів.
- Чергування видів навчання, динамічні паузи.