Чи дотримуєтесь ви етикету дистанційного навчання?

ХТО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД У ЗНАННІ, АЛЕ ВІДСТАЄ В МОРАЛІ,

ТОЙ СКОРІШЕ ЙДЕ НАЗАД, НІЖ УПЕРЕД.
АРИСТОТЕЛЬ

Дистанційне навчання має свої правила. Одним з них є дотримання певних норм поведінки та  відповідного зовнішнього вигляду учасників освітнього процесу.

Ігнорування етикету дистанційного навчання дезорганізує всіх його учасників. У процесі онлайн-занять не варто їсти, ходити по кімнаті і  одночасно займатися сторонніми справами, бо така поведінка  безпосередньо погіршує ефективність засвоєння знань. Крім того, подібний стиль життя перетворюється на звичку і може негативно позначитися на зовнішньому вигляді особистості.

Як організувати навчання, щоб воно сприймалось серйозно?

  • По перше, для формату відеозв’язку важливо пристойно виглядати . Навіть якщо робота ведеться віддалено з дому, слід подбати про власний зовнішній вигляд (показник вашої культури, самооцінки, ставлення до інших учасників) та обрати фон для спілкування. Фон повинен бути нейтральним.
  • Дотримуйтесь пунктуальності — важливо розпочати заняття за розкладом та завершити у визначений час. На жаль, через небажання витратити 5 додаткових хвилин перед початком для перевірки налаштувань камери і мікрофона, початок занять доводиться затягувати тривалий час. А це теж може свідчити про ваше ставлення до учасників і до своєї роботи.
  • Під час онлайн – занять недоречно відволікатися на інші справи, розмовляти з рідними або знайомити учасників освітнього процесу зі своїми родичами, відповідати на телефонні дзвінки тощо.
  • Під час заняття намагайтеся підтримувати постійний зворотний зв’язок з усіма учасниками, щоб утримувати увагу слухачів.

 Бажано створити правила під час  онлайн –  занять (вони дисциплінують і налаштовують на робочу атмосферу)

  1. Основне правило – усі учасники освітнього процесу мають поводитись так, ніби знаходяться в аудиторіяхТобто на занятті варто дочекатися перерви, щоб пообідати; обмежити спілкування по телефону під час заняття.
  2. Викладачам необхідно рекомендувати здобувачам освіти вимкнути мікрофон, щоб уникнути фонового шуму та моменту, коли почнуть говорити всі одночасно.
  3. Пояснити здобувачам освіти, як користуватись функцією «підняти руку». Оскільки підняту реальну руку викладач може не побачити.
  4. Реагуйте на повідомлення в чаті (там може бути дуже багато цікавої інформації і коментарів)
  5. Якщо зі здобувачем освіти поганий зв’язок, доцільно рекомендувати вимкнути відео. Це зменшить навантаження на Інтернет, але здобувач освіти  повинен реагувати на запитання, завдання, повідомлення.
  6. Також варто наголошувати на закритті всіх програм на комп’ютері, телефоні, що відволікають  і впливають на швидкість Інтернету.
  7. Домовтесь про фразу, якою учасники будуть завершувати відповідь. Наприклад, «Це все», «Дякую, завершив».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *