Впровадження елементів дуальної форми навчання в освітній процес Міжрегіонального центру

12 червня 2019 року методист Лідія Мельник взяла участь у  засіданні навчально-методичної ради НМЦ ПТО у Полтавській області, що відбулося на базі ДПТНЗ «Полтавський професійний ліцей транспорту», де розповіла про результати впровадження елементів дуальної форми навчання в освітній процес Міжрегіонального центру. У своєму виступі Л. Мельник наголосила на тому, що запровадження дуальної форми навчання у Міжрегіональному центрі розпочалося у 2017 році та в 2018-2019 навчальному році продовжено підготовку майбутніх кухарів на базі повної загальної середньої освіти. На виконання наказів МОН та Департаменту освіти і науки методичною службою Міжрегіонального центру були розроблені навчальні програми та робочі навчальні плани з підготовки кваліфікованих працівників з професії «Кухар». Ці документи розроблялися у тісній співпраці із роботодавцями, що дало можливість адаптувати підготовку майбутніх спеціалістів до вимог конкретного виробництва. За таких умов формування знань, умінь і навичок учнів проходить безпосередньо на робочих місцях виробництва. У зв’язку з тим, що на виробничо-практичну підготовку відводиться 69% навчального часу, Лідія Анатоліївна більш детально зупинилася на питанні організації виробничого навчання на виробництві та аналізі результатів навчальної діяльності учнів груп, які навчаються за дуальною формою:

 

Показники Успішність, % Якість знань, %
Учні І курсу навчання Учні ІІ курсу навчання Учні І курсу навчання Учні ІІ курсу навчання
Кваліфікаційна атестація з професії «Кухар», рівень кваліфікації – 3 розряд 100 100 94,1 92,3
Кваліфікаційна атестація з професії «Кухар», рівень кваліфікації – 4 розряд (учні групи ІІ курсу) 100 92,3
Виробниче навчання (річні показники в групах І та ІІ курсів) 100 100 94,1 84,6

 

Bookmark the permalink.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *