12 червня 2019 року методист Лідія Мельник взяла участь у засіданні навчально-методичної ради НМЦ ПТО у Полтавській області, що відбулося на базі ДПТНЗ «Полтавський професійний ліцей транспорту», де розповіла про результати впровадження елементів дуальної форми навчання в освітній процес Міжрегіонального центру. У своєму виступі Л. Мельник наголосила на тому, що запровадження дуальної форми навчання у Міжрегіональному центрі розпочалося у 2017 році та в 2018-2019 навчальному році продовжено підготовку майбутніх кухарів на базі повної загальної середньої освіти. На виконання наказів МОН та Департаменту освіти і науки методичною службою Міжрегіонального центру були розроблені навчальні програми та робочі навчальні плани з підготовки кваліфікованих працівників з професії «Кухар». Ці документи розроблялися у тісній співпраці із роботодавцями, що дало можливість адаптувати підготовку майбутніх спеціалістів до вимог конкретного виробництва. За таких умов формування знань, умінь і навичок учнів проходить безпосередньо на робочих місцях виробництва. У зв’язку з тим, що на виробничо-практичну підготовку відводиться 69% навчального часу, Лідія Анатоліївна більш детально зупинилася на питанні організації виробничого навчання на виробництві та аналізі результатів навчальної діяльності учнів груп, які навчаються за дуальною формою:
Показники | Успішність, % | Якість знань, % | ||
Учні І курсу навчання | Учні ІІ курсу навчання | Учні І курсу навчання | Учні ІІ курсу навчання | |
Кваліфікаційна атестація з професії «Кухар», рівень кваліфікації – 3 розряд | 100 | 100 | 94,1 | 92,3 |
Кваліфікаційна атестація з професії «Кухар», рівень кваліфікації – 4 розряд (учні групи ІІ курсу) | – | 100 | – | 92,3 |
Виробниче навчання (річні показники в групах І та ІІ курсів) | 100 | 100 | 94,1 | 84,6 |