Сумлінне навчання: радість чи обов’язок?

4 лютого для здобувачів освіти, які проживають у гуртожитку був проведений диспут «Сумлінне навчання: радість чи обов’язок?»
З давніх часів людство прагнуло до знань. Саме завдяки науці воно переселилося з кам’яних печер у комфортабельні будинки, а важка фізична праця значною мірою полегшується сучасними знаряддями праці. Але, на жаль, в наш час молодь часто втрачає інтерес до навчання, ставлячись до нього як до нудного обтяжуючого обов’язку.
Що ж заважає сучасним здобувачам освіти сумлінно навчатися? Чим допомагає їм під час уроків використання новітніх технологій? Як часто учні використовують смартфони та комп’ютерну техніку для підготовки домашніх завдань чи самоосвіти? На які перспективи можуть сподіватися в наш час освічені та неосвічені люди? Саме ці питання обговорили здобувачі освіти разом з бібліотекарем В. Дешевою та вихователем Н. Лелюх і прийшли до висновку, що навчання має бути радісним обов’язком, адже гарно навчаючись, учні здобувають не лише загальноосвітні та професійні знання, але й допомагають підліткам у становленні особистості, розширюють коло майбутніх перспектив.