Сучасні концепції ресторанного обслуговування

11 червня 2021 року в Центрі відбулося засідання техмінімуму на тему: «Сучасні концепції ресторанного обслуговування», яке провели викладачі спецпредметів Марусенко Олена Віталіївна та Зайцева Оксана Миколаївна. Доповідачі зазначили, що ресторанний бізнес є однією із найбільш значущих складових індустрії гостинності. Водночас, ресторанний бізнес, з одного боку, є одним із засобів високоліквідного використання капіталу, а з іншого – середовищем із високим ступенем конкурентності. Всі заклади та підприємства повинні мати високий рівень конкурентоспроможності. Успішна концепція закладу ресторанного господарства залежить, насамперед, від правильно вибраної назви ресторану. Вона має бути пов’язана з обраною темою закладу. Тема закладу в подальшому має реалізовуватися як в інтер’єрі, так і в меню, і в формах обслуговування. В якості теми може бути вибраний будь-який сюжет, головне, щоб він відрізнявся певною оригінальністю та ніс у собі якусь новизну.  Ресторани – своєрідні типи загальнодоступних закладів ресторанного господарства, в яких загальна концепція їх роботи виходить за рамки звичної (класичної) виробничої та обслуговуючої діяльності, даючи можливість творчо підходити до організації харчування та дозвілля споживачів, оформлення меню, інтер’єру тощо. У таких закладах страви та напої мають специфічні (тематичні) назви, що відповідають загальній концепції закладу. Для вітчизняних споживачів ресторан є своєрідним театром, видовищем, в якому відвідувач, посуті, платить не тільки за харчування, а й за атмосферу, ідею.