Компонентом усебічного гармонійного розвитку особистості є фізичне виховання. Адже фізичне виховання це – система соціально-педагогічних заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я, загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь.
Теорія і практика фізичного виховання спираються на дані фізіології, яка озброює теорію і методику фізичного виховання знаннями про закономірності розвитку організму людини, вплив різноманітних чинників на його функціональну діяльність. Виховання підростаючого покоління фізично здоровим – важливе завдання сім’ї та навчального закладу.
Зміст фізичного виховання у Центрі підібрано з таким розрахунком, щоб забезпечити зміцнення здоров’я і загартування організму учнів, сприяння їх фізичному розвитку та підвищенню працездатності. Становлення і розвиток основних функцій організму потребує використання всіх чинників, які позитивно впливають на цей процес. Піклування про здоров’я учнів є головним завданням кожного викладача на кожному навчальному занятті.
26.02.2019 р. в гр. 30 кух. МС, І курс проведено відкритий урок з фізичного виховання на тему: «Орієнтовні курсові заліки. Виконання контрольного нормативу на спритність «човниковий біг 4 по 9 м». Методична мета якого: застосування інтерактивних вправ на уроці фізичного виховання для активізації рухової діяльності учнів, з метою підвищення результативності виконання контрольного нормативу.