Щорічно перед практично всіма випускниками шкіл постає питання: «Ким бути?», «Яку професію обрати?», «До якого закладу вступити?», «Які іспити обрати?» та інші питання, що хвилюють не тільки дітей, а і їх батьків.
Допомогти учням 9-11 класів, які ще не мають досвіду роботи у виборі майбутньої професії, долучилися педпрацівники та учні Міжрегіонального центру. 11 грудня 2019 року заступник директора з НВхР Демиденко С.В., практичний психолог Синяговська О.С. та учні гр. 37 кух. оф. Гук Альона і Гайдаржі Тетяна відвідали Хорольську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №1 та 9-А клас Хорольської гімназії.
Для школярів було проведено профорієнтаційний тренінг на тему: «Вибір напрямку подальшого навчання». Випускники мали можливість оцінити свої здібності, нахили та уподобання. Обрати напрям свого подальшого навчання. Представники Центру розповіли їм про умови навчання в навчальному закладі, про можливість здобуття інтегрованих робітничих професій. Учениці гр. 37 кух. оф. Гук Альона та Гайдаржі Тетяна провели майстер-клас з складання серветок та залучили до цієї роботи випускників, які з задоволенням взяли участь. По завершенню зустрічі члени профорієнтаційної бригади відповіли на запитання учнів та роздали профорієнтаційні матеріали.
Слід відмітити, що в сучасних умовах розвитку на Україні ринкових відносин, ринку праці, нових форм власності, безробіття і конкуренції, своєчасний і обґрунтований вибір молоддю професії, навчального закладу, набуває все більшого економічного і соціального значення.
Адже відомо, що успішний вибір професії в значній мірі визначає результати праці, рівень добробуту, сприяє реалізації особистісного потенціалу, а держава отримує максимальну віддачу. Якщо вибір професії молодою людиною зроблено необґрунтовано, помилково, то це може вплинути на якість його навчання у вузі, і в значній мірі знизити його конкурентоспроможність на ринку праці.
Тому педагогічний колектив Центру надає конкретну допомогу молоді в професійному самовизначенні засобами професійної орієнтації. Ми розуміємо, що сьогодні формування психологічної готовності випускників шкіл до усвідомленого вибору професії, до праці, стало не лише гострою необхідністю, але й багатогранним і складним процесом. Педагоги Центру завждм памятають про це під час проведення профорієнтаційної роботи.