Організаторські:
– планування і координація всієї виховної роботи з групою;
– надання допомоги учнівській організації групи;
– встановлення зв’язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
– забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
– ведення документації групи;
– сприяння розвитку самоврядування в групі.
Аналітико-узагальнюючі:
– сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.
Координаційно-інформаційні:
– забезпечення узгодженості роботи учнівського, педагогічного, батьківського колективів.
Психогігієнічні:
– встановлення довірливих стосунків із учнями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.
Стимулюючо-гальмівні:
– активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.